Fredag

Usch vad denna vecka gått snabbt, så klart när jag varit "ledig" hela veckan. Men fredag är det och det är skönt, lite fredagsmys och imorgon är det kräftskiva med en hög trevliga människor i en stuga lite utanför Åbo. Jag har inte haft möjlighet att följa med tidigare år så det ska verkligen bli kul, ser verkligen fram emot det!

Känner mig väldigt hamonisk idag. Igår kände jag mig ett tag hysterisk som i den där reklamen för knäckebröd när kvinnan inte ätit frukost och blir helt hysterisk...haha...jag satt framför datorn och bläddra i mitt ex.arbete som mamma rättat och kom till en sida med ganska mycket bläck (alltid lika trevligt) och samtidigt ringer Johan just när min stora suck ska komma....efter att vi lagt på blir jag lite smått hysterisk (som i reklamen) men tar tag i rättningen i alla fall...haha...min lilla hysteri kom från ingenstans, det blev bara för mycket stress tror jag. Men idag är jag lugn som en filbunke! Allt ordnar sig bara man tar det lugnt...eller hur?

Idag är vi i vår lilla familj lite exotiska, men visst ser det gott ut?! När Mia och jag bodde ihop åt vi ganska mycket kokosnötter...haha.. vi kastade dem på balkongens betonggolv för att öppna dem...härliga tider..



underbart att få vara hemma igen med mitt gull!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0