underbart

Det var alldeles fantastiskt att få duscha igår - njöt verkligen när jag fick tvätta håret!! Det var gaaaanska smutsigt efter feber m.m. Mitt sår ser fint ut. Det har redan läkt ihop och är torrt och fint. Nu har jag "bara" ont under snittet, musklerna under. Att skratta tar ju skitont, det märkte jag verkligen av igår då vi tittade på Scrubs...haha..dom är så roliga. Att hosta kan jag glömma, och att nysa, har lyckats komma undan såhär långt! Ja, det är fortfarande väldigt ömt alltså men idag ska jag följa med Johan och handla mat. Jag kommer att få gå tillsammans med alla russin - nej förresten till och med dom går ju snabbare än mig nu...suck!

Känner stress inför ex.arbetet. Ska lämna in nästa torsdag till seminarium och jag har massor som jag vill gå igenom och ändra men...det går trögt att börja eftersom jag måste ta paus hela tiden. Orkar inte sitta uppe hur länge som helst då det trycker mot såret...Satsar på helgen - blir plugghelg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0