trött

Idag är tröttheten här. Den hänger tungt över mig efter allt som hänt de senaste dagarna. Tack älskling som kom med mig i ambulansen och beättade allt för personalen på finska, skulle aldrig ha klarat resorna om inte mitt gull varit med. Personalen var annars jätteduktiga och försökte prata med mig både på svenska och engelska, de tog verkligen bra hand om mig! Min kära mamma kom som blixten från Åland, hon hjälpte mig hem igår, skönt att få stöd från flera håll! MEN idag, som sagt är jag trött. Ska ta det ganska lugnt. Sitta går bättre idag. Ska försöka ta mig en kort promenad till posten och tillbaka idag, tillsammans med gulle - min underbara klippa. Ser fram emot att få duscha ikväll!! Ska bli underbart!

soffan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0