Summering

Oj vad jag har jobbat idag - med ex.arbetet. Var ju på handledning, vilket var bra eftersom jag tydligen inte riktigt fattat hur det ska skrivas när jag lagar en "produkt". Men det blir nog bra...till slut. Fick bra handledning men vet att det kommer att komma mycket frågor m.m. under seminariet som vi ska ha första veckan i maj. Får förbereda mig på det värsta så är det inte hemskt sen när det väl sker, grillningen..haha..bra coping. Här pratar jag om att tänka positivt och när det sen kommer till mitt eget arbete är jag väldigt självkritisk. Ja men så är det bara, vill ju ha det bra så att jag blir nöjd. Huvudsaken är att Jag blir nöjd över mitt ex.arbete. Gulle var jättesnäll och hjälpte mig med att laga min innehållsförteckning - den såg ut som ett råttbo verkligen! Hade tappat all ork att få ordning på alla rubriker, men go som han är så hjälpte han mig att få ordning på eländet - en timme tog det...

Annars är det skönt att stygnen är borta, kliar inte nu. Däremot drar det i såret och i musklerna idag. Kan hända att jag stressade lite onödigt mycket idag och gick för snabbt vilket har gjort att jag blivit öm. Vila vila ikväll, det enda jag kan göra.

"smile a little smile for me.."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0