rätt eller fel?snyggt eller fult?

Pinsamt eller inte att bli Photoshopad? Alla strävar vi ju efter att se bra ut men hur ska man någonsin bli nöjd med sitt utseende om alla bilder i reklamer m.m. är Photoshopade? Jag tänker på reklambilden på Britney Spears och på hur hon ser ut i "verkligheten". Det är en ganska stor skillnad mellan dem, som två olika personer. Jag skulle tycka att det var hemskt om mitt utseende inte skulle duga i en bild som jag ändå har ställt upp i. Jag skulle känna mig Så ful när jag senare skulle se allt som Photoshopats på min bild. Usch säger jag! Vi ska duga som vi är tycker jag!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0