nu hände det

Har lyckats i en vecka att varken nysa eller hosta (jag vet, duktigt gjort). Men NU hände det, jag svalde lite tokigt och fick en liten hostattack och det tog ONT ont ont i min lilla mage. AJ! Men nu är det gjort och jag vet hur det känns till nästa gång det inträffar och förhoppningsvis är mina muskler i ännu bättre skick så att det inte tar lika ont som nyss..

Imorgon får jag bort mina stygn! YES! Läkningen kan slutföras!

Nu ska jag ha en lugn och skööön kväll och vila min stackars rygg som konstigt nog tagit stryk av att varken träna eller kunna böjas bakåt emellanåt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0