Morning Glory

Mitt hjärta ligger och sover sött, trött efter nattens äventyr. Det känns som en dröm att jag har spenderat en timme inatt på vägen mellan Hammarland och stan. Jag var ganska pigg när sötnosen ringde (kl.02.50), skönt att komma upp lite, hade haft problem med att sova. Tyvärr var och är det fortfarande en hemsk dimma, jag kunde endast se en stolpe framåt alltså 30 meter ungefär, så körandet in och ut från stan var inte så kul. Kommer det ett djur så smäller det när det är sådan tjock dimma. Jag körde 60.

Hammarlandsdag och middag hos Johans föräldrar idag. Skönt och Gott! Gun är så bra på att laga mat, t.o.m. den enklaste maträtten smakar lite extra tycker jag när hon lagat den. Samma sak med mamma och mormor. Konstigt det där att det smakar bättre hos dem..

Var nog trött i huvudet av allt ex.arbete funderande igår. Har tyvärr funderat ganska mycket på det nu efter mötet vi hade i onsdags. Men idag känner jag mig inte sååå dum, konstiga funderingar har vi väl allihopa och "blonde moments"..hehe...Känner att det kan bli en skön dag idag! (bilder kommer tyvärr först när jag kommer tbx till Åbo, glömde ta med usbkabeln till kameran).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0