Mamma Mia, apan och underbara grekland

Har just kommit hem och vinkat av ett glatt killgäng som är påväg ut på nattliga äventyr.
Jag har haft en jättekul kväll hos Jenny! Vi var tre fnittriga tjejer som satt med filmen "Mamma Mia" och drömde oss bort till de grekiska öarna. Till det hade vi kalla cider, frukt och annat gott! Filmen fick rulla en gång till meddan vi satt och prata om allt möjligt, apan dök upp överallt...haha... - en härlig kväll blev det!

Nu sitter jag och försöker varva ner så att jag kan gå och lägga mig. Skönt med en lugn helg trots allt. Vet ju absolut att jag skulle ha haft skiiit skoj med mina tjejer på ön också men just nu känns dethär ganska bra :) Det kommer ju en helg till...

going to bed....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0