lugn dag

Karln kom hem tidigt inatt, jag hade just gått och lagt mig faktiskt. Satt uppe ganska länge, kunde inte få ro att gå och lägga mig före kl 02.
Så idag sov jag ut, det var skönt, sov till kvart över elva! Gulle är ovanligt pigg så det blev en entimmes promenad i det sköna vädret, det är mulet men varmt! Precis som jag vill ha det just nu, solen skulle ju få komma fram också förstås:) Det var meningen att jag skulle gå en promme med Jenny på e.m. men blir lite mycket med två promenader på varandra och senare kan vi inte gå tyvärr. Men det blir träning imorron på gymmet i alla fall och det ser jag alltid fram emot :)

Nu ska här njutas av en skön söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0