helt okej

Den tröga och slöa dagen har blivit en bra dag!
Efter en sisådär smakande lunch på Gado med Johan gick jag och träna med Jenny. Vi tränade stenhårt som vanligt, men jag tror jag tog i extra mycket idag för jag svettades mer än vanligt - härligt när man märker resultat av träningen, styrka och uthålligheten speciellt!
Efter det höll jag Jenny sällskap medan hon åt lunch, satt och prata lite skit - det är altid kul och uppiggande!
Har hunnit gå och handla mat nu också! Skönt att inte behöva handla så mycket eftersom vi bara är här till onsdag. Sedan blir det minisemester på Åland Islands!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0