går av bara farten

Vilken effektiv dag! Och UNDERBART väder, varmt och soligt!
Pluggat, tvättat, ätit lunch med min sötnos på Gado, gått på stan (så klart) och ska nu städa. Okej, mina fredagsinlägg är nästan alla identiska, jag tvättar och städar varje fredag. Men det är ju bra att ha rutiner, och så är det bra för mig att skriva om dem för då genomför jag sakerna. Så, så är det.

CrazyDays inköp: en dvd film om Nelson Mandela (låter tråkig men den fick bra kritik av han där i gomorron sverige), två långärmade t-shirts, en t-shirt åt Johan, en bolero, shampo/balsam för blont hår, ansiktsmask (lera, avokado och havre). Sedan köpte jag faktiskt en söt klännning från Indiska också, räknas ju inte in i galna dagar men...kunde inte låta bli!

Har två saker som jag borde få inhandlat och som jag aktivt har försökt nu alla dagar jag varit på stan, men det verkar vara omöjligt att vara kreativ just nu. Jag behöver en födelsedagspresent åt mamma som fyllde förra veckan och en åt min kära Sara som fyller imorron. Jag brukar hitta presenter ganska lätt, men inte nu...kanske någon annan dag..?

Nu blir det a cup of coffee på ballen och sedan städning - full fart! "I´m loving it!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0