fröken duktig

Emelie har varit/är duktig idag. Sitter och går igenom sitt ex.arbete och ska läsa lite artiklar. Är själv lite imponerad över min nyvunna motivation. Har ju i för sig varit ledig ganska länge (över en vecka) från mitt arbete men ändå..tydligen finns motivationen där någonstans!

Har varit ute och gått med gulle i det fina men usch så kalla vädret. Gick bra. Nerförsbackar tar ont så dem skippade vi, försökte i alla fall...hehe..

Vaknade med oro och ångest i kroppen. Många funderingar och tankar som susade runt i mitt lilla blonda huvud. Gick omkring i en timme, läste tidningen m.m. gick sedan tillbaka till sängen och tittade på min sött sovande prins. Tankarna blev lugna och harmoniska och dagen blev fin och BRA! Livet är underbart.....när man är 2!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0