Från det ena till det andra..


Från detta vackra och underbara (påskhelgen).
Till detta några dagar senare:

Ärret kommer nog att bli fint, mitt alldeles egna ärr som min syster sa. Hon har också ett på samma sida men inte p.g.a. blindtarmen.Nu har vi varsitt:) Jag fick fina tulpaner av Jenny och av mamma+moster m.fl. Janica kom och hälsade på igår. Det var jättekul att få sitta och prata med henne, det var länge sedan sist - igen. Det blir så. Hon hade vår favvoglass med sig - Daimstrutar!GOTT!
Idag har jag följt med Johan ner på stan. Det gick förvånansvärt bra faktiskt! Takten var helt ok, som i jättehöga klackskor och jag hade nästan inte alls ont i såret! Blev ganska trött och öm på vägen hem, men har vilat hela e.m. Ikväll är det mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0