en drömresa

Har varit i skolan hela förmiddagen. Haft möte med min projektgrupp ang. en mässa som vi ska ordna i Nagu i höst där vi ska presentera våra ex.arbeten för personalen. Vi hann givetvis sitta och klaga på hela projektet och hur dåligt det har blivit skött av lärarna, men det är ju såklart givet i min skola - tyvärr. Sedan har jag suttit och lekt duktig i biblioteket. Lunch med Jenny, vilket alltid är trevligt! Hon skulle gå träna - avundsjuk som bara den! Nästan två veckor kvar till jag kan träna, mina muskler tynar bort..nåja, jag får njuta av "semester" och all tid som blir över...Nä, det är tråkigt faktiskt!

Nu ska jag och handla lätta saker från citymarket. Jag får endast bära 3kg under min s.k. sjukskrivning så det blir lite smått och gott så att gulle slipper ha så mycket i sina kassar imorron :)

Skulle gärna åka ut och resa MEN min "underbara" skola sätter hela tiden käppar i hjulen för mig/oss. De datum som jag och Johan skulle kunna åka så har jag fått in en grupptent, eller ett seminarium m.m. Tack skolan för bra planering spec. då schemat kom först nu under föregående vecka...Sjukt irriterad på skolan just nu. Vill bort och bara ha ex.arbetet att tänka på!

Annars är det en solig men kall dag i Åbo. Försöker njuta, le och vara tacksam över allt det fina jag har!

Positiva tankar → positiv tillvaro


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0