dagens..

  Godmorgon..pigg och fräsch kl 05 sv. tid 06 fin.tid...gäsp!
  Vackra Stockholm och en Johan som sitter och surfar på Eckerö Linjen.

Ja, det var inte många bilder men vem orkar ta en massa bilder under en så intensiv dag?!

Ska på entreprenörskap före lunch, intressantare än vad jag först hade tänkt. Man kan starta företag inom vårdbranchen, kanske man sku satsa på det? Men tyvärr är ideén viktigast och det har jag inte. Skulle nog inte ha tålamod och engagemang att starta ett företag tror jag...skönare att arbeta för någon annan så länge man trivs :)

kl 13 är det dags för årets synkontroll. Hoppas på ett sätt att synen inte har förändrats så att jag slipper den utgiften men samtidigt skulle det ju vara ganska nice med ett par nya brillor. Men vi får se! Blir en sväng till Galna Dagar på samma gång - hoppas jag hittar något idag också, något gaaalet billigt så klart! Träna, handla mat (kylskåpet är tomt och ekar) och sen får det bli en lugn kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0