avkoppling

Fick arbetet inlämnat före lunch, blev nöjd. Det som jag inte gjort är sådant som jag vill diskutera under seminariet för att få tips och ideér av de andra. Känner mig ganska lugn och harmonisk! Finns inte någonting att göra åt texten nu mera när den är inlämnad.

Lunch med tjejerna - alltid lika trevligt! Vi var alla lite trötta och hängiga men humöret är ändå på topp, inga sura miner här inte! Nu kan vi (nästan) ta helg! Skönt! Imorgon ska jag inte göra någonting på mitt ex.arbete utan det får bli helg och annat pysslande istället.

Nu ska jag fortsätta njuta av det otroligt härliga vädret och dricka min kaffe på ballen! En promenad längs ån senare idag? Får se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0