10 000?

Jag tror faktiskt att vi som bor i Åbo kommer upp i 10 000 steg /dag, det rekomenderade antalet steg man ska ta varje dag. Detta eftersom vi går överallt! Idag värker mina fotleder av allt gående. Jag var till gymmet (gick till skolan), hem, ner till stan, var på stan och spatserade i 2 timmar, hem igen, ut och gått i en timme med Johan. Jag bara går och går...Men det är skönt att använda sitt eget transportmedel- det är viktigt! På Åland rör man ju sig inte ett steg, om man inte går ut och promenerar för där åker man bil överallt. Sant.

Imorgon ska jag äntligen till frissan! Och på det där eländiga mötet...Men sen är det påsk! På tal om påsk, det har det redan varit i två veckor i alla affärer, en massa påskpynt i alla affärer..lite onödigt tycker jag för en kort helg.

Det är tydligen TisdagsLax idag. Läste i Mias blogg att hon ska laga lax i ugn - haha, det ska vi också, Norsk goood lax med sallad till! Slurp!


Kommentarer
mia

åh här går man också överallt. Det är skönt och bra!

Mmmmmm lax mummsingen!

PUSS min fina!

2009-04-07 @ 16:40:38
URL: http://mollyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0