Yes!

Har för det första hamnat på en superduper bra praktikplats! Barn och ungdomsavd. här på Åland. Jag blev Så välkomnad och trivs redan!

För det andra kommer jag att vara i Pargas på min förebyggande vårdpraktik!
Eftersom jag inte var nöjd över platsen jag fått här på Åland (på andra sidan Åland, svårt att ta sig dit utan egen bil) försökte jag höra mig för om andra platser....Men fick höra att det inte fanns andra svenska platser. Sen fick jag en idé (tack janica för att du skrev i din blogg att du tagit kontakt själv i Kstad) att själv ringa till Pargas och höra, känner en person där genom Johan. Jag ringde och fick bönesvar dagen efter då hon hade pratat med översköterskan! Yes! Blir två veckor på skolan och två veckor på barn- och mödrarådgivningen. Detta betyder ju såklart att jag får komma Hem till mitt gull och vara med honom igen!! Efter denna praktik har vi varit ifrån varandra sammanlagt 7 månader under detta år....BLÄ! Usch, tänk att vi inte bott tillsammans nästan alls...Men nu blir det ändring... I´m coming home!


Kommentarer
janica

Nämen va bra att jag kunde vara till hjälp! Kul att du hittat en bra plats åt dig själv! Kram!

2008-09-04 @ 20:07:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0