grått och mulet

Så ser det ut idag....igen....Jag blir trött - i huvudet - i kroppen. Sitter och kliar mig i huvudet och funderar på om det finns någonting nytt och spännande - men det finns det inte. Har varit en intressant och givande dag men om man ändå skulle orka visa att man är jätte engagerad och aktiv - men tröttheten har varit för stark idag - tur att de vet hur jag är annars -

Borde pina mig ut i den ljuva naturen på en daglig promenad. Har gått varje dag under en längre tid nu och går jag inte känner jag mig nästan sjuk. Men vet faktiskt inte om jag orkar idag, får se.

Längtar till Åbo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0