Åbo


Bilden är tagen i maj, just nu är träden i alla vackra höstfärger!

Känns bra att vara tillbaka. Helgen har varit festlig med Åsl gulissitz men sen en lugn lördag och söndag. Passade bra att hinna ladda batterierna inför nästa praktik.
Idag har jag varit i skolan. Jätte kul att få återse alla i klassen! Har inte träffat dem sen Maj!!! Riktigt skoj! Sedan har jag varit och köpt ett busskort så att jag kommer till och från min praktik - 86.50euro kosta det....gaanska dyrt för 30 dagar, men men behöver det! Var via min sötnos på laboratoriet och sa hej, han har varit till tandläkaren idag och var bedövad på ena sidan...usch, det känns alltid så konstig när man ska prata eller dricka när man är bedövad. Jag höll honom sällskap när han tog lunch och sen gick jag hem. Varken mer eller mindre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0