vill men vågar jag?

Jag vill och ska söka till vidareutbildningen Hälsovårdare. MEN fick info av en lärare idag att en del av litteraturen som kommer att användas i vidareutbildningen och då även inför tenterna är på Finska...Hjälp! Vågar jag söka fastän jag så gärna vill?!

Meeen så tänker jag, har jag envist klarat mig (snart) 3 år så ska jag väl klara mig 1 år till - eller hur?! Jag har ju jätte härliga klasskamrater som jag säkert kan plugga tillsammans med så att jag klarar mig. Jag ska fortsätta vara envis och nå mina mål, få min dubbelexamen - det har jag beslutat mig för!


Kommentarer
Jenny

Ja tror nog att det blir bra! Har en känsla av att det inte kommer att vara mera finskt tent material än vad det tidigare varit, alltså så att det finns svenska allternativ....Annars så hamnar jag också i knipa! :)

2008-10-22 @ 21:54:48
mia

du är grym! Klart du vågar ;)

2008-10-23 @ 12:59:53
URL: http://mollyn.blogg.se/
emme

Tack för stödet!

2008-10-24 @ 13:01:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0