två veckor

Det har gått två snabba veckor hos skolhälsovårdaren och nu är de över....Jag har haft det jätte bra och skulle bra kunna tänka mig att åka dit senare igen på min hälsovårdarfördjupning=)
Nu väntar två veckor på rådgivningen vilket jag också ser fram emot, att träffa blivande mödrar och små barn!

Meen usch vad ångest man får när dagarna bara försvinner. Ska och träna nu snart med Jenny och det var (otroligt) en vecka sedan exakt som jag senast var till gymmet i skolan!!! Nej såhär får det Inte vara!! Nu måste det bli ändring, kan inte sluta som en soffpotatis heller. Fast jag har ju varit ut och gått här under veckan...men ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0