söndag

Igår var jag på promenad, det var riktigt härligt väder, sådär lagom kallt/varmt. Sedan vad jag en sväng ner på stan, inget spec med det. På kvällen kom Janica och hälsade på! Oj vad roligt det var att få träffa henne, vi har inte träffats sedan maj!!!! Men det kändes som om vi hade träffats för någon dag sedan :) Det är så härligt med sådana vänner som man kan prata med som vanligt fastän man inte umgåtts på länge. Hellre få jätte bra vänner än en massa ytliga som inte känner en på riktigt!!

Blev verkligen impad över Stjärnor på is igår på tv4. Jag kan ju inte åka skridskor för 5cent och det fanns ju de som aldrig stått på isen! Jag blev så imponerad över att de vågar vara med i programmet och att de vågar lära sig något så svårt som konståkning, jag skulle i alla fall aldrig vara med i något sådant. Jag ser ju ut såhär när jag blir tvingad ut på isen:


inte så imponerande eller hur?!

Idag har det blåst och regnat ute så jag har varit inne heeeela dagen. Skulle passa på att ta vara på tiden inne och har då städat men skulle även tvätta MEN tvättmaskinen har gått sönder....humpf! När jag väljer program så blinkar den men startar inte upp själva programmet och nu efter att jag har prövat ALLT så får jag helt enkelt inse att det är ett jobb för en reparatör....Finns nämligen inget synligt fel på maskinen. Det är verkligen störande när saker som man tar för givet att ska funka slutar fungera! Speciellt saker som man inte förstår sig på och inte vågar skruva och pilla på...


Kommentarer
mia

hahaha älskar dig! den där bilden är du i ett nötskal!kan precis höra hur du gnäller också! Puss!

2008-10-06 @ 07:52:24
URL: http://mollyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0