Hullut Päivät

Galna dagar på Stockmann är på gång igen. Börjar på onsdag 8.10. Fick reklamkatalogen idag, fanns nog ganska mycket som kommer att vara på erbjudande + att det brukar finnas en massa billigt smått och gott som man behöver! Vet egentligen inte om jag kommer mig dit, det får jag se sen för det är faktiskt Galna Dagar - alla är helt tokiga under de där dagarna, de river och sliter i allt och man är hela tiden ivägen för någon.

***

Har varit och tränat med min träningskompis i eftermiddags och det var riktigt skönt efter två slöa dagar i soffan!
Åt en mumsig Avocado med vitlök och balsamvinäger - Åh det är verkligen gott!!
Nu blir det badkaret som nästa station - underbart! Då vet man att det är heeelg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0