För nyttig?

Har varit väldigt nyttig de senaste två veckorna, har tränat duktigt och inte ätit godis och sånt. Detta gör jag ju för att må bra och då känns det också bra! I alla fall, igår var jag ner på stan och köpte "Sex and the city" filmen och tittade på den på kvällen - SÅ BRA!! Och då åt jag lite godis som vi hade kvar i en skål. Efter någon timme började min mages uppror mot sockret och det andra konstgjorda materialet som det innehöll. Jag har haft ont i magen och den har bubblat och kurrat hela natten - Efter att jag åt godiset. Min mage är tydligen van vid morötter, äpplen, avocado m.m. och tycker inte alls om godis. Bara att fortsätta vara utan det då tydligen :)

Har försökt få ihop min praktikuppgift i detta hemska, tråkiga väder och börjar närma mig något sorts resultat men ännu finns det luckor att fylla... men det gör jag imorron, nu får det vara nog för idag!


Kommentarer
mia

men gud vad jag känner igen mig. Ng för att jag inte slutat äta godis helt MEN om jag häver i mig lite mer än vanligt en filmkväll är det helt kört. Får sån himla magknip!

2008-10-27 @ 07:41:10
URL: http://mollyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0