en tanke

Ikväll kommer ju Idol. Det betyder också att en av deltagarna åker hem. Det enda jag inte kan förstå är varför stackarn som måste åka hem, som känner sig helt värdelös och liten på jorden Måste sjunga? Jag tycker att hela gruppen eller en av de som sitter säkert ska sjunga, den där stackaren får ju knappt fram en ton genom tårarna...nä fy vad hemskt och pinsamt. De skulle aldrig få mig att sjunga sista låten om jag åkte ut (skulle aldrig ens söka till Idol) - man vill ju bara hem och sluka i sig en massa glass och tycka synd om sig själv.


Kommentarer
mia

Tyck syyynd om miiig! //T

2008-10-24 @ 17:54:16
URL: http://mollyn.blogg.se/
emme

haha....

2008-10-25 @ 14:21:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0