Äntligen heelg!

Underbart med helg! Jag hade fredag igår redan och det var jätte jobbigt att tänka på att det var EN dag till innan helgen skulle komma. Men en kul överraskning var att jag fick sluta tidigare idag så fredagen blev inte så lång! Har redan hunnit till gymmet på ett riktigt svettpass och nu ska det städas. Vi har nu en ny tvättmaskin - Whirlpool blev det och den är jätte fin, vår lilla dyrgrip :) Jag har inte hunnit/orkat planera något för helgen....som vanligt, blir aldrig att planera någonting men jag är nöjd med det ändå. Johan kommer att ha en kompis här över helgen och eventuellt blir det pokerkväll här hos oss ikväll, yes, då får jag kolla på tv i lugn och ro :)

Jag blir alltid på så bra humör när jag kommer hem och får se mina fina blommor som trivs så bra i vår lägenhet! Den ena har fått ett litet skott bredvid i krukan och Orkideérna växer och en blommar för fullt. Men min absolut sötaste blomma är min Porslinsblomma "hjärtat" som jag fick av mamma, den är så fin och får mig att le när jag tittar mot fönstret!


Hjärtat ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0