ABBA

Lyssnar på ABBA - Dom är ju bara för bra!
Kommer ihåg när jag gick i högstadiet och vi hade påskfest. Jag och Mia sjöng "Mamma Mia" och hade på oss vita kläder och stövlar. Det var så kul + att vi sjöng fel...haha..Men vi lyckades komma in i sången direkt och vi hade båda lagt märke till en liten rund kille på främre raden som började skratta åt oss när vi tappade bort oss - Vi blängde på honom och gav allt! Sedan skrev vi också en tysk variant av samma melodi "Liebling liebling" = "älskling älskling" . Grymt bra låt :)

Nu ska jag städa vidare till ABBA...I belive in angels....


Kommentarer
mia

skrattade högt när jag läste detta! Hahahaha han där runda 7:an...skrattar bäst om skrattar sist.Vi var grymma! Synd att vi tappade bort oss när repetitionerna alltid gick så bra. Hur kom vi på att sjung den förresten??

Åh ÄLSKAR vår tyska version!

2008-10-31 @ 13:24:42
URL: http://mollyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0