snart...

Räknar ner - balen närmar sig - på lördag!!
Har nästan allting fixat, ska bara ner på stan en sväng till och köpa lite smått som jag ska ha - sen är det bara att vänta! Ser verkligen fram emot lördag, före balen ska jag och Johan ha två andra par över på fördrink och sedan åker vi alla tillsammans till slottet. Det ska bli Så trevligt!

Jag har gjort balen till en stor grej och pratat om den i dagar, veckor, månader MEN det är en sådan grej som jag tror endast kommer att ske En gång i mitt liv - en bal på Åbo Slott! Jag har inte ens varit dit och turistat än så att åka dit för att gå på bal är ju extra häftigt + att jag får leka prinsessa..hihi..Så de som tycker att jag gör det till en stor grej så är det för att det är det för mig! Jag festar väääääldigt sällan och när det väl är dags för någonting som verkligen är speciellt så ser jag fram emot det extra mycket och jag tror att det kommer att bli jätte kul! Kanske det blir lite kaos när det är över 300 gäster men jag kommer att fokusera på att jag är i ett stort slott och firar ett jubileum tillsammans med min prins och vänner! Då kan det inte bli annat än perfekt!

Ska ta en massa bilder av spektaklet såklart!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tillbaka till verkligheten: Tränat med Jenny idag, härligt att svettas, känner mig renad efteråt..hehe..ska stryka lakan (yes) framför tv:n och invänta min karl som ska komma hem från jobbet vid 16 tiden. Lugn och mysig kväll blir det nog och tidigt isäng, igår var jag uppe och tittade på ER-Cityakuten och vilket bra avsnitt det var, men en av mina favvopersoner dog i slutet....trist slut före man ska sova...jepp jepp - Äntligen Hemma ikväll i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0