inne

Jag har varit inne i lägenheten heeela dagen idag...opps:) Alla föreläsningar har varit inställda idag och vädret är grått, regnit och helt enkelt trist. Vad har jag gjort här inne då? Började dagen med morgonyoga och ska nu på eftermiddagen göra ett yogaträningspass - skönt! Sedan har jag sysslat med lite hemmafrusysslor (som jag kallar dem), som tvätta och plocka saker m.m. Har även fått en del av mina framkallade fotografier inlimmade i album. Dagen går ganska sakta när man inte har något speciellt inplanerat och ingen som man ska träffa. Men ganska skönt ändå. Ska nog försöka komma mig ut på en promme med Johan efter att han varit på gymmet i eftermiddag. Känner ett tvång att få frisk luft oavsett väder, men inge kul att gå ut ensam nu under dagen. Just nu är det ganska lugnt på skolfronten, inte mycket att göra som måste göras just nu så man får slappa lite....men nog får man en myrkänsla i kroppen alltid - måste vara såhär att vara arbetslös, pensionär etc. Fast....pensionärer har ju alltid mycket att göra...hmm..tål att fundera på ett slag. Vilka funderingar som dyker upp när man får tråkigt, orkar inte riktigt fokusera på RachelRay, hon har en irriterande röst. Men snart kommer "Våra bästa år" haha, tänker på mig och Mia när vi satt och tittade på det och störde oss på John och Bo m.fl. och sist men inte minst Stefano som aldrig dör utan dyker upp under mystiska omständigheter...haha...

sol sol sol - i sinnet!!♥


Kommentarer
mia

hhahahahahahaha John Black, jag kollar nu o då jag med. De är ju så störda.

2008-11-11 @ 15:17:15
Janica

Ja-a! Rachel Ray har så ENORMT irriterande röst!!

2008-11-11 @ 18:03:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0