Idag

Steg upp med Johan kl 07. Gick och handlade ingredienser till tårtan och kakorna som jag skulle baka till mina kompisar som ska komma idag istället för igår och fira mig lite:) Det är förresten första gången jag lagar en tårta ---- den blev bra!! Har inte kunnit få något skolarbete gjort på förmiddagen fastän vi skulle ha självstudier, men jag tar igen det senare idag eller imorgon...Ingen onödig stress!
Tvättar för fullt och byter gardiner, håller även på plockar fram lite till lillajul som kommer nu i helgen. Så mysigt med rött! Det kommer att vara jul i lägenheten på fredag har jag tänkt.
Jag fick lite presenter igår; Av mitt gull fick jag från BodyShop en burk bodybutter som doftar cocos. Mums! Av mormor fick jag pengar, mamma fick jag två skålar från JudysKeramik som jag samlar på - perfekta till glöggtillbehören! Av Jenny fick jag från Pentik julte och ett glöggdoftande ljus - fint och teet smakade mums! Av Janica fick jag en jättefin blomma, Julstjärna! Av syster m.fl. får jag senare :) Alltid kul att veta att man får senare också. Sen har jag fått flera kort och meddelanden - kul att vara ihågkommen!

Mitt minikalas med mina två goa Åbovänner:
  Min första tårta, som konditorn Jenny godkände!  
 
                                                                                         
                                                                                           Julmys i lägenheten


Vi kollade mailen och fick alla tre reda på att vi sluppit in till Hälsovårdarinriktningen!!! Såhär glada blev vi



Kommentarer
mia

klart du kommer få present!! Och julklapp inte minst ;)

2008-11-26 @ 18:59:53
Catta

Hihi! Jag sa ju att det inte är så svårt att baka en tårta själv. :) Va fin den blev!

2008-11-28 @ 13:37:38
URL: http://cattah.webblogg.se/
emme

Tackar tackar!

2008-12-01 @ 07:02:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0