härlig dag härlig vecka

Måndagar brukar vanligtvis vara hemska - för de flesta. Idag steg jag upp kl 07 med Johan, jag skulle egentligen börja halv elva. När han gått på jobb gjorde jag en timme yoga. Det var en jätte skön start på dagen!! Sen var jag i skolan under dagen och det var helt ok. Efter föreläsningen gick jag och tre duktiga tjejer till gymmet och tränade :) Åt en jättegod kycklingsallad till middag också! Gott och hälsosamt!

På torsdag ska jag åka en sväng till Ön. Ska vara till söndag. Har träff med släktingar som är ett måste när man åker hemhem över en helg (mormor m.fl.) och självklart träffa Sara-Li! Tjohej vilken bra vecka detta är!



Kommentarer
Catta

Hej gumman! Hur ser din torsdag ut nästa vecka? Är ledig då så jag tänkte om jag sku ta bilen och brumma in till Åbo en sväng.:)

2008-11-06 @ 20:58:27
emme

Ja gör det!!! Jag har en kort dag tror jag, slutar 12 redan =) Å vad skoj! Kram

2008-11-06 @ 21:19:36
Catta

Hör av mig när det närmar sig!:) kram

2008-11-08 @ 19:38:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0