För det....

För det första var jag föör noga i tenten vilket ledde till att jag ändrade mitt ursprungliga svar (som var rätt) till ett felaktigt svar - omtent på kommande - en onödig sådan men tar bara 20min att skriva som turen är! Ingen stress inför den, så kan det gå ibland.

För det andra
så har jag och min klasskompis börjat med vår plan för vår sänding i MåBraTV projektet som vi har i skolan, 4 deltagare (åldringar) som bor ute i skärgården ser och hör oss i tv:n och vi ser och hör dem, sedan har man en diskussion i 30 min om ett ämne som man planerat in. En jättefin idé och det ska bli kul att hålla en sändning och få prata med dem! Vi ska ha om synnedsättning hos äldre.

För det tredje kommer det att försvinna pengar ur mitt konto inom den närmaste framtiden: Småsaker som jag behöver till och inför BALEN som kommer närmare..iii..vad kul! Julklappar ska börja inhandlas, julkort ska köpas och skickas och annat smått och gott som jag vill köpa så klart=) Hoppas skattepengarna kommer snart för det är alltid en trevlig överraskning på kontot när de dyker upp!

På söndag ska det ske!! Jag SKA träffa Catta, skulle göra det idag men det blev en tokig tid för mig (ska och handla mat, laga mat m.m. just då) typiskt! MEN på söndag ska vi lyckas träffas, det var eeevigheter sedan, vi lyckades inte ens träffas i sommras - men nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0