BALEN

85års jubileumsfesten blev en hit! Balen var fantastisk och slottet var så underbart!
Jag började dagen med frukost på sängen med gulle. Håret började jag med lite efter ett. Sedan gick dagen ganska snabbt. Fördrink hos oss 17.30, det var trevligt! Sedan taxi till slottet.
Slottet var stort och fint, vi gick igenom innergårdar som var vackert belysta av facklor och genom gångar, upp för en massa trappor och sedan var vi framme där vi skulle spendera kvällen. Vi bjöds på ett glas bubbel när vi anlände och sedan var vi uppdelade att sitta i Kungasalen eller Drottningsalen. Vi satt i Drottningsalen. Stämningen var på topp, maten var så god att mina smaklökar apploderade och programmet var bra!
När fanan hade burits ut var det dags att ta bussarna till festlokalen och fortsätta dansandet. Dit anlände vi cirkus 01. Jag och min prins dansade ett par danser och kl 02 gick jag hem för att byta om innan vi skulle vidare till nästa ställe. Till det andra stället anlände vi 03 och där var vi till 06! Hem och sova ett par timmar, duscha och gråtandes försöka borsta håret..ajaj...men med mycket balsam gick det bra!
Kl 12 var det dags för Sillis. Där var det trötta, nyktra, fulla, pigga och många andra människor. Vi åt och tog snaps, pratade och sedan började ett band spela. Nu var klockan 14.30 och jag frös inne i den kalla salen och musiken tyckte jag var alldeles för hög. Därför tog jag karln min i arm och vandrade hemåt, via en pub här bredvid för att ta en Irishcoffee i kylan, via Siwa för att handla gottis och sedan har vi varit hemma och slappat. Jag har redan såååå ont i magen av allt skit jag har lyckats proppa i mig under dagen...ojoj..soffan väntar. Imorgon är det måndag - hjälp! Men vilken underbar helg - det har varit som en dröm!

På Slottet
     



Sillis idag - söndag
    


Kommentarer
mia

du är så vacker som en dröm gumman!

I morgon är ingen vanlig dag för det är ngns födelsedag ;) Puss!

2008-11-24 @ 07:34:24
Catta

Håller med Mia, du är så vacker! Du riktigt strålar.. Kram

2008-11-24 @ 17:28:31
URL: http://cattah.webblogg.se/
emme

Tack tjejer!!

2008-11-25 @ 08:11:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0