Mitt Sommarlov

Mitt sommarlov har verkligen börjat bra!
Jag har:

* Legat i solen och njutit i fulla drag av den underbara värmen som äntligen kommit!

* Varit ute och gått Sent på kvällen! Helt fantastiskt att det är ljust och varmt så länge nu! Love it!

* Var med gulle över torsdagen till Hallstavik till Holmen papers och kolla in hans boende över sommaren. En liten stad/by med det nödvändigaste. Han kommer att bo med sin kompis i en liten röd stuga + en söt gård på andra sidan vägen av hela det stora papperbruket! Perfekt! 4 min till jobbet, lite städning + lakanbyte var 14:e dag. Tala om perfekt sommarjobb och boende! En underbar dag var det i alla fall, på vägen tillbaka med Eckerö Linjen åt vi underbart mumsigt smörgåsbord!! Ojoj, blev så mätt att jag mådde illa sen =) Solade lite på däck också=)

* Har annars bara njutit av att vara hemma på landet =)

Imorgon börjar jag mitt sommarjobb - går på vak - 6 nätter. En ordentlig början alltså =) Men ska bli kul!
NU - lite mera sol och sedan en tur till Slottkär och kika på hur vägen blivit ut till vår stugtomt =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0