I am ready

Att ta farväl av Åbo och tacka för detta läsår. Det har varit ett innehållsrikt läsår! Mycket har jag fått med mig i bagaget. Nya och spännande platser har jag besökt och intressanta människor har jag träffat!
Detta har varit ett riktigt bra år!!

Idag sjöng vi alla i klassen "en blomster tid nu kommer" och det var så vackert att det nog vattnades lite i ögonen på de flesta av oss=) Klassen; ska blir kul att träffas igen i höst efter all praktik! Ni är härliga hela högen!

Allt är packat och klart och jag ger mig av till den vackra sommarön Åland. ♥

När jag återvänder kommer det att vara till ett grått, dystert och kallt Åbo igen och till Yrkeshögskolan Novia som den kommer att heta från och med 1.8.

Nu ska det bli sommar, sol, vänner och mycket trevligheter! Glad Sommar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0