fredag

Sista tenten skriven och den gick bra! Nu är det ännu närmare sommarlov!
Tänk att det är helg redan, kan inte riktigt fatta vart den här veckan har tagit vägen, den har verkligen gått snabbt! Men skönt är det!!
Har fått lite gjort inför sommarflytten till Åland: bredband på paus, sveapaketet på paus över sommaren och lite sånt smått och gott! Ska packa ihop det jag vill skicka hem i helgen...sen blir jag en vecka här och åker hem själv, kan ju inte ha så mycket saker kvar som jag måste ta själv. Bäst att passa på när någon har bil =) Johans snälla mamma!!

Ska ha en skön "ensamkväll" ikväll. Det blir soffmys, tv och vindruvor tror jag bestämt! Ahhh...bara koppla av!
image6


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0