veckan som gått..

Förra veckan var jag till gulle i Hallstavik, två mysiga dagar i lukten av svavel från pappersbruket..men det får man ta!

Jag var en dag på stan - frissan (lite färg och klipp), var och tog nya passbilder (som helt otroligt blev bra för en gångs skull!) och var till polisen för att beställa mitt nya femåriga pass, som jag ska hämta imorgon!
Ja, sen gick jag lite på stan och kika och åkte hem.

Har sedan vakat 4 nätter över helgen, gick av i måndags och nu är jag ledig hela 9 (!) dagar!! Underbart!!

Mina armar är som spagetti och träningsvärk har jag också - har trimmat gräs både igår och idag, nu är det fint runt huset minnsan!

Imorgon ska jag hämta mitt gull från Eckerö. Jag och mamma ska äta middag hos hans familj imorgon =) kul!

Midsommar: Åka till en tjej här i hammarland och fira, vi blir tre par. Laga lite mat och fira tillsammans. Nära och bra!Ser fram emot det!

Annars: Lever i skönlitteraturens värld i sommar, har redan läst flera böcker sedan jag kom hem! Målar faktiskt iår och njuter av att hinna vara lite konstnärlig, är väldigt avkopplande! Var och träffa min söta Sara-Li igår på stan! Så skönt att få prata av sig lite och bara umgås med någon som känner en så bra och förstår vad man menar utan att man behöver förklara så himla mycket =)!!

Jepp;) Trevlig Midsommar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0