Midsommarn

Gick lugnt förbi iår. Aftonen firade vi här i hammarlandsskogarna =) Vi var sex stycken som åt och drack gott! Mycket snack och skratt, sen ringde vi efter mamma som kom och hämta c. 01.20. En mycket trevlig kväll! På midsommardagen grillade vi hemma och tittade på fotbolls EM. Jag var även och hämtade min moster och mina två kusiner från färjan, de har äntligen kommit från Singapore och stannar sex veckor. När dom kommer och mormors hur blir fullt av folk - DÅ är det sommar!
Igår gosade jag med Johan för han åkte med sista färjan till Hallstavik..en vecka borta igen.
Jag har klippt Johans hår med hårtrimmer, så nu har han hela 3mm långt hår. OBS! Det var hans idé! Och det blev faktiskt bra tycker jag =)

Idag har jag varit orolig i själen eller rastlös. Jag har funderat massor, på vad jag ska göra senare idag, imorgon, i övermorgon, nästa vecka, nästa månad, nästa år.....osv. Hjälpte mamma att torka ur lite skåp i köket, bakade en rabarberpaj men inget har hjälp. Nu har jag just varit på promenad med mamma och moster och nu känns det faktiskt lite bättre. Det är ju ingen idé att tänka så mycket på sånt som man inte kan göra något åt just nu men ibland blir det bara så, speciellt också när människor man känner börjar bli färdiga med sina studier och blir vuxna "på riktigt"....


Kommentarer
mia

gullunge! Jag förstår precis vad du menar, hatar såna funderar dagar, blä! Jag kommer hem nästa vecka o då får du gärna komma på kalas :)

2008-06-24 @ 17:42:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0