Idag

Fyller mitt söta gudbarn 5 år!! GRATTIS AMANDA!!!

Jag har just varit där på kalas! Vill också vara liten igen och fylla år, och få massa presenter och bara leka och busa igen! Fick hålla i lilla 2 månaders Matilda idag också! Oj så söt hon är, och hon doftar så gott!! Riktigt god bäbisdoft mmm....!! Sen blev hon hungrig och måste tillbaka till mamma =)

Idag har jag varit ut och gått en timme och arbetat med mitt andra sommarjobb. Mitt andra sommarjobb har jag varje sommar - köra in ved från gården och stapla den i lidret. Det är inte lite ved heller, utan en årsförbrukning ved som ska lassas, köras och staplas in i lidret!! Men bra träning är det!!

Imorgon ska jag med mamma till Stockholm och shoppa på rean!! Ska bli riktigt bra!! Hoppas jag hittar massor av snygga och billiga saker!!!

(inga bilder tyvärr, går fortfarande inte att ladda upp)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0