galet mycket människor

Stockholm var bra och jag hittade faktiskt lite reafynd (kjol och tröja från Casall och en tröja från Puma) Inte mycket men är väldigt nöjd över att jag spenderade mina pengar på några vettiga saker än massa smått skräp =)

Annars var det kul att vara med mamma en heldag i Stockholm, stackarn var så förkyld bara =( Och det var MASSOR av människor som sprang överallt och hit och dit. Usch vad irriterad jag vart ett tag, hur man än försökte akta sig så gick man ändå in i någon eller någonting...Men jag ska nog dit igen och hitta fler fynd=)

Idag var jag till stan med mamma och moster, trevligt men hittade ingenting här som vanligt..
Men jag fick reda på ett par kvinnor som syr upp kläder - har ett underbart tyg från Singapore som jag ska ha någon att sy upp en balklänning av åt mig, som jag ska ha i höst på årsfesten på Åbo Slott!!!! Längtar redan dit, att få gå på bal på slottet - DET händer nog bara en gång i livet!

Nu ska jag vaka 5 nätter. Tänk att det redan gått 9 dagar....jag kan inte fatta det?! Ledigheten som jag såg så fram emot är över....men sen har jag ju ändå 5 dagar ledigt mellan vaken och det är också super!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0