Besök!

Idag fick vi "Afrikabesök"!!! En familj som bodde i Tanzania samtidigt som vi är på Åland över helgen och kom in idag och hälsade på!! Jätte oväntat men oerhört kul!! En av tjejerna i familjen var en av mina bästa vänner när vi bodde i Tanzania och vi gick i samma klass och delade rum på internatet också=)!!!

Jag låg och sov när dom kom (hade ju vakat), men mamma kom och väckte mig sen och sa att vi hade afrikabesök, jag trodde hon skoja, men när jag kom ner satt hela högen där i vår soffa! Har inte träffat dem på flera flera år och tjejen som jag brukade umgås med har jag inte träffat på...hmm...4år? Ja, så det var verkligen roligt!!!!

Vill till Afrika igen och resa runt - se hur allt har förändrats och njuta av härliga minnen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0