Min Årstid!

Är SOMMAREN!!
Idag har jag varit ute heeela dan, ja 11 timmar blev det.
Började dagen med att ta en kaffe och en smörgås hos moster, där satt vi och tjattra ett par timmar. Sedan förflyttade vi oss ner till Marsund (mormor) och satt där med en kaffe under parasollet på gården och prata med mostrar och kusiner ännu ett par timmar...Vi blev så klart hungriga och åkte hem. Mamma och jag lagade en delikat grönsakstallrik, vi grillade olika grönsaker, kokade potatis, hade råa grönsaker och frukter på faten - Mums säger jag bara!! Vitamin bomb verkligen! Precis vad man behöver när det är 30grader i solen!
På kvällen har jag varit hundvakt och då var jag ute med dem också hela tiden. När vovvarna åkte hem gick mamma och jag på promenad.Vilka härliga dofter i skogen! Ljuvligt att kunna gå ut och gå kl 22 på kvällen med bara t-shirt på sig upp till!

Ja, jag mår så bra på sommaren! I hela min kropp och själ!!

ps. hittade en balklänning igår!! Yeey!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0