"Mamma Mia"

Oj oj vad dagarna flyger förbi. Har varit på jobb och på dagarna sovit och varit med mitt gull =)
Gick på ledigt igår =) Då var jag in till stan en sväng - härligt med folk på vår lilla gågata för en gångs skull!!

Idag sov jag läänge, det gick helt enkelt inte att stiga upp före 11.30! Senare på dagen åkte vi in till stan för att äta middag hemma hos Johan. Sen åkte han tillbaka till Swe på jobb. Mamma, moster och jag var senare på kvällen på bio - Yes, inget RockOff för oss, Magnus Uggla hörde vi vråla när vi strosade på stan innan bion...och det lät ju bra=) Men "Mamma Mia" filmen var helt underbar!!! Det var som en verklig saga!! SE DEN!! Ska absolut köpa den och ha den hemma för att kunna se den när jag vill och sjunga med i alla ABBA sånger för full hals!!

Imorgon ska jag åka över till Stockholm och förhoppningsvis inhandla en underbar balklänning! Om jag inte hittar måste jag väl sy upp, men det var dyrare än jag trodde när jag tog reda på priset...och då har jag tyget redan...Så håller tummarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0