mysig fredag

Vi hade en så härlig fredag igår! Först var jag och träna med Jenny och gick en promenad med Johan. Vi lagade jättegod lasagne och drack vin till, sedan förflyttade vi oss till soffan och fortsatte fredagsmyset! Kul att Kevin vann Idol, gissade att han skulle vinna, han har varit den mest populära under hela tiden. Efter Idol såg vi på en av mina favvo filmer från 80-talet "En prins i New York" haha...den är så bra!

Steg just upp och klockan är nu kvart över tolv! Härligt! Gott med kaffe. Idag blir det fotbollsturnering för Johan och luciafirande för mig med Jenny. Vi ska ner på stan och titta på Åbolucian - ska bli mysigt med glögg och pepparkakor!



Kommentarer
mia

hahahahaha jag såg också en prins i NY. Tänkte på dig och garvade som tusan när han där sjöng " she is your queen to beee, total free from infections, your qeen to beeeeee!" så ser han helt sur ut efter slutklämmen. hahahaha

2008-12-13 @ 12:47:41
emme

haha...och "the royal penis is now clean..." haha...

2008-12-13 @ 12:54:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0