Helgen som var

Min lördag blev riktigt kul! Först var vi ner till stan och tittade på Åbolucian och drack glögg + pepparkakor, bjöd en hemlös gubbe på glögg och pepparkaka och han tog en massa pepparkakor ur skålen för de ingick. Han kom tillbaka och tog kanske 4 gånger till sen..hehe..Sedan var vi hemma hos Jenny en stund och så var vi till Bremer (en liten krog nära mig) och åt middag. Det var gott och farmförallt trevligt att sitta och umgås bara - kul hade vi "liksom"...haha...

Söndag gick supersnabbt! Jag och Johan var och inhandla julklappar. Han gick mest och muttrade över hur jobbigt det var men så är det när man väntar till sista veckan...men sen hittade vi lite julklappar och nu slipper han gå på stan mera för denna gång :) Vi gick på en långpromenad och lagade mat - helt plötsligt var kl 20 ?? Vart tog den dagen vägen?

Måndag och nästsista dagen. Har en skoluppgift kvar att skriva och så har vi vårt projektmöte inför examenarbetet idag, ÄNTLIGEN säger jag bara!

Mysigt att få julkort också! Får bara reklam och räkningar annars genom brevinkastet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0