en trevlig kväll

Igår kväll hade vi klassjulfest! Nästan alla var på plats hemma hos den enda killen i klassen, Andreas. Det var smörgåstårta (som han lagat och som var jättegoood), två mumsiga pajer, chips, pepparkakor och en massa glögg! Jag stannade inte så länge, gick tillsammans med Jenny efter julklappsutdelningen kl 22. Detta för att jag och en klasskompis ska hålla vår Må Bra TV sändning idag och då vill man ju se fräsch ut! Men kul var det och jag fick pepparkaksformar och två dumleklubbor i min julklapp! Tack Andy (och din sambo) för att ni släppte in hela klassen hem till er, och tack för chokladen.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0