En god fortsättning

Julafton blev en superduperbra dag. Jag fick fira med alla som jag älskar! Först var vi hos Johans familj och sedan åkte vi hem till min familj och fortsatte fira julafton. Det var verkligen perfekt ordnat! Hemma hos oss spelade vi T.P. enda till halv tre på natten - jag var såklart på sista plats, blev både trött och sur över min förlust =) Men vi hade det jätte mysigt ändå, jag, Johan, syster yster och hennes sambo satt uppe och spelade. 

På juldagen blev det faktiskt inte alls som jag först planerat. Johan hade från början sagt att han inte skulle ut för det är så jobbigt med allt folk osv. Men han blev övertalad av grabbarna och åkte ut med det gänget. Jag som från början sa att jag absolut skulle ut eftersom jag var sjuk förra året stannade hemma för att umgås med min syster och sambon istället då de beslutade sig för att stanna hemma. Vi gick även över en sväng till moster och träffade gudbarn m.fl. Det blev en väldigt mysig kväll! Och idag mår man bra:)  

Jag längtade ju verkligen till julen iår och nu är den helt plötsligt över. Alla paket är öppnade och alla godjulönskningar är över och familjen skiljs åt ännu en gång..lite trist...Men vi hoppas på en god fortsättning på detta år och en god början på nästa. Det som också har varit underbart denna jul är Vädret! Hoppas det håller i sig, skönt att gå långpromenader i solsken med frosten som glittrar på träd och buskar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0