en bra utmaning

NU är jag äääntligen färdig på stan..tog ju bara fyra timmar att hitta allt jag skulle ha...Men trevligt var det att vara med sig själv. Förut, kanske fem år sedan tyckte jag det var superpinsamt att fika ensam, då kändes det som om man var ett offer - ingen att vara med osv. Men nu tycker jag det kan vara riktigt härligt att bara sitta ensam med en kopp kaffe och bara kolla in alla som går förbi....ojoj vad det finns många olika sorters männsikor - intressant.

Men nu ska jag anta Mias utmaning och skriva 5 bra saker om mig själv. Om man lider av dålig självkänsla är detta en jättebra övning som man kan göra varje dag under en tid - för att reflektera över sig själv och sina goda egenskaper. Nå här kommer mina:

1. Glad
2. Ärlig
3. Ordentlig
4. Omtänksam
5. Generös


Vad säger Catta, Janica och Jenny? Vilka är era 5 positiva saker?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0