Skön helg!

I fredags steg sötis och jag upp tidigt och åkte ut till deras stuga långt ut i Lemland! Det var Varmt och solen sken hela dagen! Oj vad jag njöt! Vi puttra runt i lilla båten, jag simmade två gånger varav ena gången länge med sällskap av Johans mamma =) Vi var ut med den större båten på en liten utfärd till en ö längre ut och kolla på Viking Line när den kom körandes förbi =) Det var jätte kul att få vara ute på sjön lite och ha en dag som man bara njuuuuter av sommaren och trevligt sällskap!

Lördags var en "sova tills man vaknar" dag! Vi var på en långpromenad, var och hälsa på mormor o.co. och sa hejdå till min moster+kusiner som har åkt tillbaka till Singapore. Annars var det soffan som gällde!

Ös regn under hela söndagen. Skönt! Då får man verkligen ta det lugnt med gott samvete! Gulle åkte tillbaka på jobb, vi var och åt middag till hans föräldrar innan. Var inne och målade under kvällen eftersom det regnade ute..=)

En skön helg alltså!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0